«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ

https://www.azg.am | WAP | WAP-CULTURE

#202, 2004-11-12 | #203, 2004-11-13 | #204, 2004-11-16


ՆՈՅԵՄԲԵՐ-ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻՆ ԱՎՏՈԲՈՒՍՆԵՐԻ ՈՒՂԵՎԱՐՁԸ ՍԱՀՈՒՆ ԿԹԱՆԿԱՆԱ

Նոր խոստում` «Մինչեւ տարվա վերջ մենք կհասցնենք ապահովել Երեւանը 100 ավտոբուսով»

Ինչպիսին են անցնող տարվա ծրագրային ցուցանիշները Երեւանի սոցիալ-տնտեսական զարգացման տարբեր ոլորտներում. այս թեմայով Երեւանի քաղաքապետ Երվանդ Զախարյանը երեկ մանրակրկիտ հաշվետվություն ներկայացրեց լրագրողներին: Այդ ցուցանիշներից քաղաքապետը գոհ է. «Ես կարող եմ գոհունակությամբ նշել, որ 9 ամիսների հիմնական ցուցանիշները բոլորն իրականացվել են 101,5 տոկոսով»:

Նա ցավ հայտնեց միայն տրանսպորտային ապահովվածության եւ ինքնակամ կառուցապատումներին վերաբերող խնդիրների անբավարար լուծումների առթիվ: Տրանսպորտային ասպարեզում նախատեսված աշխատանքներն իրականացվել են միայն 54,4 տոկոսով: Տարեսկզբին նույն քաղաքապետարանը խոստացել էր 100 ավտոբուս ավելացնել ներքաղաքային երթուղիներում, սակայն ֆինանսներ չլինելու պատճառով ձեռք է բերվել միայն 14-ը: Սրանք ներկրել է «Ավիատրանս» մասնավոր ձեռնարկությունը, յուրաքանչյուրը 26 հզ. ԱՄՆ դոլարով: Ավիատրանսը հետագայում հրաժարվեց ոչ միայն այդ ավտոբուսների շահագործումից, այլեւ այս ասպարեզում ներդրումները շարունակելուց: Անկասկած, ակնկալած եկամուտները չստացավ: Այդ ավտոբուսներն այսօր վարձակալությամբ վերցրել է քաղաքապետարանը:

Մեծ ավտոբուսների շահագործման համար պետությունը ոչ մի դոտացիա չի տալիս: Իբրեւ խնդրի լուծում, մասնավորին շահագրգռելու համար քաղաքապետարանը որոշել է բարձրացնել ավտոբուսների ուղեվարձը: «Հավանաբար, նոյեմբեր-դեկտեմբերին սակագները կթանկանան, հանգիստ կանենք, որ դժգոհություններ չլինեն», հայտարարեց Երվանդ Զախարյանը:

Իսկ փոխադրումների վիճակի բարելավում շուտ պետք չէ ակնկալել: «Դրանց տեսանելի բարելավումը կլինի նոր ավտոբուսների ներկրմանը զուգահեռ: Մինչեւ հունվար մենք երեւի կապահովենք 100 ավտոբուսների ներկրումը», խոստացավ քաղաքապետը, այդուհանդերձ, տարակուսանքի մեջ թողնելով լրագրողներին, որ եթե ողջ տարվա մեջ չհաջողվեց դրանց ներկրումը, վերջին մեկուկես ամսում ինչ հրաշքով է լինելու: Մասնավորապես նշվեց, որ Լիոնից բերվելու են 43 հզ. եվրո ընդհանուր արժողությամբ 10 ավտոբուս եւ 10 տրոլեյբուս:

Քաղաքապետարանը սպասում է կառավարական համապատասխան որոշման (այն հավանաբար կհրապարակվի դեկտեմբերին), որպեսզի իր վերահսկողության տակ առնի նաեւ մասնավոր տաքսիների գործունեությունը:

Մենք ստիպված գնում ենք խիստ քայլերի

Քաղաքապետն անդրադարձավ նաեւ Աջափնյակից վթարային շենքերի բնակիչների տեղափոխման խնդիրներին: Բնակիչներն ստացել են փոխհատուցման գումարները, բայց հրաժարվում են դուրս գալ իրենց տներից: «Ստիպված ենք դիմելու որոշ կոշտ քայլերի, որովհետեւ ամենափոքր ցնցումների դեպքում այդ շենքերն ուղղակի կփլվեն: Մենք խիստ պիտի լինենք հենց բնակիչների անվտանգության շահերից ելնելով»:

2005 թվականը, ըստ քաղաքապետի, կդառնա աշխատանքների ակտիվացման տարի Հյուսիսային պողոտայի համար: Այստեղ արդեն ավարտվել են իրացման աշխատանքները, եւ պողոտայի շինարարությունը հավանաբար կավարտվի ժամանակացույցի համաձայն` 2007թ.:

Առաջիկա շաբաթվա ընթացքում կսկսվեն իրացումները նաեւ Գլխավոր պողոտայում: Նախատեսվում է Գլխավոր պողոտայի վերակառուցման աշխատանքներն ավարտել 4-5 տարում: Գլխավոր պողոտայի կառուցապատման ծրագրով կսկսվեն իրացումները նաեւ գինու կոմբինատի, Սուրբ Սարգիս եկեղեցու եւ հանրահայտ Ֆիրդուսի թաղամասում:

Քանի որ հաջորդ տարին քաղաքապետարանը հայտարարել է կանաչ տարածքների պահպանման ու վերականգնման տարի, իսկ դա անհնար է առանց ոռոգման ցանցի, որոշվել է միայն այդ համակարգի վերականգնման համար ծախսել 450-500 մլն դրամ:

300-350 մլն դոլարով կավելանան նաեւ քաղաքի ասֆալտապատմանը հատկացվող գումարները:

«Փողոցային առեւտուրը վերացնելու համար մենք խիստ քայլերի չգնացինք, հույս ունենալով, որ մանրավաճառները կհասկանան մեզ, եւ երբ մենք արդեն ավելի ցիվիլ առեւտրի պայմաններ կստեղծենք, նրանք ինքնակամ կտեղափոխվեն այնտեղ: Ցավոք, այդպես չեղավ, եւ մենք մտադիր ենք գնալ բավական խիստ քայլերի», երեկ հայտարարեց քաղաքապետը:

Առաջինը «գրոհի» է ենթարկվելու հակասանիտարական վիճակում հայտնված Նժդեհի հրապարակը: Տեղի թաղապետարանին ու ոստիկանությանը հանձնարարական է տրվել` դիմել ամենախիստ միջոցների այդ տարածքը կարգի բերելու համար:

ԿԱՐԻՆԵ ԴԱՆԻԵԼՅԱՆ


© AZG Daily & MV, 2009, 2011, 2012, 2013 ver. 1.4