«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ

https://www.azg.am | WAP | WAP-CULTURE

#149, 2006-08-09 | #150, 2006-08-10 | #151, 2006-08-11


ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ԵՎ ՏԱՔՍԻՆԵՐԻ ՀԱՄԱՐ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅՈՒՆԸ ՄՏՑՆՈՒՄ Է ԼԻՑԵՆԶԱՎՈՐՈՒՄ

Ավտոմոբիլային տրանսպորտը որոշ ժամանակ անց եւ որոշ օրենսդրական փաստաթղթերի ընդունումից հետո կունենա կարգավորման առանձին օրենք ու հարակից օրենսդրական ակտեր` հիմնականում նոր լիցենզիաների սահմանմամբ: Ինչպես կառավարության երեկվա նիստից հետո լրագրողներին ներկայացրեց տրանսպորտի եւ կապի նախարարի առաջին տեղակալ Հրանտ Բեգլարյանը, այսուհետեւ կլիցենզավորվի ընդհանուր հասարակական տրանսպորտը կազմակերպող եւ տաքսի ծառայություններ մատուցող ընկերությունների գործունեությունը: Պրն Բեգլարյանի տեղեկացմամբ, կփոփոխվի նաեւ ավտոմեքենաների տեխնիկական զննում իրականացնելու կարգը, իսկ ավելի կոնկրետ` դրանով այլեւս չի զբաղվի ոստիկանությունը, այլ մրցութային պայմաններում հաղթանակած որեւէ տնտեսական սուբյեկտ` համապատասխան լիցենզավորմամբ: Ընդ որում, պետտուրք չի լինի, դրա փոխարեն վարորդները կվճարեն որոշակի ստանդարտներ ունեցող մոտ 57 հոսքագծերի միջոցով տեխզննման ծառայության դիմաց կառավարության սահմանած սակագնով: Թերեւս այս կերպ փոքրացվի մարդկային գործոնի ազդեցությունը, քանի որ մեզանում հայտնի իրողություն է, թե ինչ կարգով եւ ինչպիսի կոռուպցիոն դրսեւորումներով է իրականացվում ավտոմեքենաների տեխնիկական զննումը: Հրանտ Բեգլարյանի կարծիքով, հասարակական տրանսպորտի ոլորտում լիցենզիաների մուտքը չի անդրադառնա սակագների վրա, քանի որ լիցենզիայի համար նախատեսվում է տարեկան 100 հզ. դրամ:

Ինչ վերաբերում է տաքսի ծառայություն մատուցող ընկերությունների գործունեության լիցենզավորմանը, ապա այդ կերպ կառավարությունը կսահմանի որոշակի պահանջներ նման ծառայության մատուցման համար: Մասնավորապես հուսանք, որ այսուհետեւ օրենսդրական համապատասխան փոփոխությունների շնորհիվ հայաստանյան տաքսիներում կհայտնվեն հաշվիչներ, ազատ լինելու ցուցիչներ, որոշակի տարբերիչ գունավորում եւ այլն:

Երեկ քննարկված եւս մեկ հարց ներկայացրեց քաղաքաշինության նախարարության քաղաքականության եւ տարածքների պլանավորման վարչության պետ Սարգիս Մկրտչյանը: Ըստ վերջինիս, ճանապարհային երթեւեկության անվտանգության ապահովման նկատառումներով կառավարությունը քննարկել է միջպետական եւ հանրապետական նշանակության ավտոճանապարհների հարակից տարածքների կառուցապատման խնդիրը: Շատ համայնքներում կառուցապատման կամայականությունների պատճառով սպասարկման օբյեկտները ճանապարհների հարակից տարածքներում խիտ են ու մոտ հենց ճանապարհին: Նախատեսվող կանոնակարգմամբ, սպասարկման սուբյեկտները միջպետական ճանապարհներից 18 մետր, իսկ հանրապետական նշանակության ճանապարհներից` 15 մետր կհեռացվեն:

Քաղաքաշինության նախարարության ներկայացուցիչը նշեց այսօրվա կարեւորագույն խնդիրներից մեկի` ավտոկանգառների, ավտոկայանատեղերի, ուղեւորների հանգստի, սննդի, առեւտրի օբյեկտների տեղաբաշխման մասին: Թերեւս այս հարցի առնչությամբ կարելի է շատ թղթային ձեւակերպումներ տալ, սակայն, ելնելով անվտանգ երթեւեկության ապահովման նպատակից, մեր ճանապարհներին տիրող իրավիճակում փոփոխություն մտցնելու ցանկությունն էլ, պարզվում է, Եվրոխորհրդի մակարդակով հուշագրի մի մաս է կազմում:

Ա.ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ


© AZG Daily & MV, 2009, 2011, 2012, 2013 ver. 1.4