«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ

https://www.azg.am | WAP | WAP-CULTURE

#90, 2009-05-19 | #91, 2009-05-20 | #92, 2009-05-21


ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹ ԵՎ ԿՈՐՊՈՐԱՏԻՎ ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆ

«Վիվասել-ՄՏՍ» ընկերության եւ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի միջեւ համաձայնություն է կայացել, ըստ որի բուհի ուսանողները հնարավորություն կունենան իրենց արտադրական պրակտիկան անցկացնելու ընկերությունում, ինչպես նաեւ բարձր գիտելիքներ ունեցող ուսանողներն ընկերությունում կտեղավորվեն աշխատանքի: Այս մասին լրագրողներին երեկ հայտնեց համալսարանի ռեկտոր Յուրի Սուվարյանը :

Երեկ «Վիվասել-ՄՏՍ»-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը հյուրընկալվել էր Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում, որտեղ նա դասախոսություն կարդաց ընկերության գործունեության, կառավարման մշակույթի եւ կորպորատիվ քաղաքացիության մասին:

«Ըստ համագործակցության պայմանագրի, ընկերությունն ու բուհը համատեղ իրականացնելու են գիտահետազոտական աշխատանքներ, ինչը նպաստելու է կադրերի որակի մակարդակի բարձրացմանը եւ ընդհանրապես` պետության որակի բարձրացմանը», ասաց Յ. Սուվարյանը:

Դասախոսության սկզբում «Վիվասել-ՄՏՍ»-ի գլխավոր տնօրենն ասաց. «Չորս տարի առաջ մենք համարձակվեցինք երազել եւ պարտավորություններ ստանձնել: Այսօր կարող եմ փաստել, որ մեզ հաջողվել է հասնել մեր առջեւ դրված նպատակներին: 2005 թվականի հուլիսի 1-ին «Վիվասել-ՄՏՍ» ցանցում կատարված առաջին զանգն ազդարարեց նոր դարաշրջանի սկիզբը Հայաստանի բջջային հեռահաղորդակցության ոլորտում: Հաջորդ երեք տարիների ընթացքում մեր ընկերությունը կարողացավ ձեռք բերել լավագույն բջջային օպերատորի համբավը` գրեթե յուրաքանչյուր ընտանիքի համար մատչելի դարձնելով իր հասանելի, բարձրորակ եւ հուսալի ծառայությունները», ասաց Ռ. Յիրիկյանը:

«Վիվասել-ՄՏՍ»-ի տնօրենն իր մեկժամյա դասախոսության ընթացքում ներկայացրեց նաեւ ընկերության` շուկայի հետագա ռազմավարությունը եւ կազմակերպության զարգացման դինամիկան:

Ապագա տնտեսագետներին եւ մենեջերներին հասցեագրված դասախոսության կարեւոր թեմաներից էր կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվությունը:

«Տնտեսական ճգնաժամն ազդում է մեզ վրա. նախորդ տարվա համեմատ բաժանորդների աճն այնքան էլ ուժեղ չէ», լրագրողներին ասաց Ռալֆ Յիրիկյանը: Ըստ նրա, փորձը ցույց է տվել, որ տարեսկզբի երկու-երեք ամիսներին շուկան այնքան էլ ակտիվ չի լինում, սակայն ապրիլից արդեն աշխուժացում է նկատվում:

«Վիվասել-ՄՏՍ»-ի բջջային կապի բաժանորդների թիվը Հայաստանում ապրիլի վերջին ավելացել է 43,1 տոկոսով նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ եւ կազմել 2,06 մլն: Մարտի համեմատ բաժանորդների թիվն ավելացել է 0,4 տոկոսով:

Ն. Մ.


© AZG Daily & MV, 2009, 2011, 2012, 2013 ver. 1.4