Երեկ «Ամերիաբանկի» գլխավոր մասնաշենքում բացվեց պրեմիում սրահ, որտեղ բանկի պրեմիում հաճախորդների համար ստեղծված են առանձնահատուկ պայմաններ` հնարավորություն ընձեռելով ազատ տնօրինելու ժամանակը, օպտիմալացնելու ռեսուրսների օգտագործումը, ստանալու անհատականացված մոտեցում: «Ամերիաբանկի» պրեմիում հաճախորդները նաեւ մշտապես իրազեկված կլինեն բանկի նորամուծություններին, կարեւոր իրադարձություններին, տարբեր ծառայությունների ֆորումների, շնորհանդեսների մասին, ինչպես նաեւ կմասնակցեն բանկի կազմակերպած կամ ֆինանսավորած բոլոր միջոցառումներին: Անհրաժեշտության դեպքում «Ամերիաբանկը» կարող է անգամ պրեմիում հաճախորդին սպասարկել բանկային օրվա ավարտից հետո կամ անմիջականորեն իր գրասենյակում:
Նորաբաց սրահի երկու սահմանափակ հասանելիության մուտքերը հնարավորություն են ընձեռում հաճախորդներին առանձնանալու բանկի ընդհանուր սպասարկման սրահից ու միեւնույն վայրում համատեղելու սպասարկումը եւ բանկի ղեկավարների հետ հանդիպումը: Իսկ այս պահին «Ամերիաբանկը» ունի 100 պրեմիում հաճախորդ (ֆիզիկական անձ), այս մասին տեղեկացրեց «Ամերիաբանկի» գլխավոր տնօրեն Արտակ Հանեսյանը` պարզաբանելով, թե ինչ չափորոշիչներով են որոշվում բանկի պրեմիում հաճախորդները. «Հաշվեհամարի մեծությամբ, ամսական ունեցած դրամաշրջանառությամբ, չափանիշով, թե քանի բանկային ծառայությունից է օգտվում տվյալ հաճախորդը եւ այլն»:
«Ամերիաբանկը» կներկայացնի նաեւ «Ամերիա պրեմիում» սպասարկման փաթեթը, որը կոչված է ընդգծելու հաճախորդի պրեմիում կարգավիճակը: Փաթեթը ներառում է բարձրակարգ սպասարկում «Ամերիա պրեմիում» սրահում:
Հ. Ա.