«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ

https://www.azg.am | WAP | WAP-CULTURE

#173, 2011-09-30 | #174, 2011-10-01 | #175, 2011-10-04


ՀԵՐԹԱԿԱՆ ՀԱՆՁՆԱՐԱՐԱԿԱՆՆԵՐԸ ԵՐԵՎԱՆԻ ՏՐԱՆՍՊՈՐՏԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ

Դրանք արդեն հոգնեցրել են եւ հավատ չեն ներշնչում

Ինչպես տեղեկացանք Երեւանի քաղաքապետարանի տեղեկատվության եւ հասարակայնության հետ կապերի վարչությունից, քաղաքապետարանում տեղի ունեցած խորհրդակցության ժամանակ ներկայացվել են հասարակական տրանսպորտի սեպտեմբերի 27-ին անցկացված մոնիտորինգի արդյունքները:

Տրանսպորտի վարչության կողմից ավտոբուսային երթուղիներում սպասարկումը հիմնականում գնահատվել է բավարար, առանձին երթուղիներում (22, 32, 38, 79) շարժակազմերի ոչ բավարար քանակի պատճառով շարժման միջակայքերը եղել են երկար:

Աշխատել են շահագործման ժամկետներն անցած, տեխնիկապես անսարք եւ գերծանրաբեռնված միկրոավտոբուսներ: «Առավոտյան «պիկ» ժամերին փաստացի շահագործվող միկրոավտոբուսների քանակը չի բավարարում, ինչի հետեւանքով էլ կանգառներում առաջանում են կուտակումներ: Առանձին մեքենաներում գրանցվել են ոչ բավարար սանիտարական վիճակ, վարորդների կողմից ծխելու, ուղեսրահում երաժշտություն միացնելու, ընթացքի ժամանակ բջջային հեռախոսով խոսելու եւ այլ դեպքեր», ասված է հաղորդագրության մեջ:

Խորհրդակցությունը վարող փոխքաղաքապետ Տարոն Մարգարյանը հանձնարարել է կարճ ժամկետում միջոցներ ձեռնարկել մոնիտորինգով արձանագրված թերությունները վերացնելու եւ պատշաճ ուղեւորափոխադրում ապահովելու ուղղությամբ, ավելացնելով, որ հակառակ դեպքում երթուղիները շահագործող ընկերությունները կենթարկվեն պատասխանատվության:

Առաջարկվել է արագացնել մայրաքաղաքի հասարական տրանսպորտի նոր երթուղային ցանցի ներդրման աշխատանքները, ինչի հիման վրա կկազմակերպվեն նոր մրցույթներ: Երթուղիների մի մասում կշահագործվեն մեծ տեղատարողության ավտոբուսներ, իսկ միկրոավտոբուսների մասով կբարելավվի տեխնիկական եւ սպասարկման որակը: Զեկուցվել է նաեւ, որ երթուղային նոր ցանցը նախնական տարբերակով արդեն պատրաստ է եւ վերջնական քննարկման փուլում է:

Մեր կողմից ավելացնենք, որ առնվազն զարմանալի է, երբ Երեւանի քաղաքապետարանում, հերթական անգամ, գյուտ արածի կեցվածքով, մոնիտորիգի միջոցով արձանագրվում է տրանսպորտի ներկայիս խայտառակ իրավիճակը, երբ դրան կարելի է ականատես լինել ամեն օր: Իսկ «թերությունները վերացնելու եւ պատշաճ ուղեւորափոխադրում ապահովելու» պարբերաբար կրկնվող հանձնարարություններն արդեն հոգնեցրել են եւ որեւէ մեկին հավատ չեն ներշնչում: Մնում է միայն սպասել, թե հերթական անգամ մշակված նոր երթուղային ցանցը կսկսի՞ գործել, թե՞ նախկինների նման կարժանանա աղբարկղ նետվելու բախտին: Թեեւ չենք կարող կանխատեսել, թե դրական փոփոխություններ կլինեն, անգամ եթե այն գործարկվի:

ԱՐԱ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ


© AZG Daily & MV, 2009, 2011, 2012, 2013 ver. 1.4