«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ

https://www.azg.am | WAP | WAP-CULTURE

#180, 2012-10-13 | #181, 2012-10-16 | #182, 2012-10-17


ԼԱԲՈՐԱՏՈՐԻԱՆԵՐԻ ՍԱՐՔԱՎՈՐՈՒՄՆԵՐ ՍՐԲՈՑ ԹԱՐԳՄԱՆՉԱՑ ՎԱՐԺԱՐԱՆԻՆ

«Փրկեք հայկական թաղամասը» (ՓՀԹ) կազմակերպությունը (ArQ) Երուսաղեմի Սրբոց թարգմանչաց հայկական վարժարանին է նվիրել քիմիայի, կենսաբանության եւ ֆիզիկայի լաբորատորիաների սարքավորումներՙ խրախուսելու կրթական մակարդակը բարձրացնելու կրթօջախի ջանքերը:

Ըստ ստացված հաղորդագրությանՙ ոչ շահութաբեր կազմակերպության նպատակն է վերակենդանացնել հայկական թաղամասը սուրբ քաղաքում եւ բարձրացնել մարդկանց իրազեկությունը Երուսաղեմի հայերի պատմական, մշակութային եւ կրոնական անցյալի մասին: Նաեւ նախատեսվում է ստեղծել այնպիսի պայմաններ, որ արտասահմանից ուսուցիչներ հրավիրվեն եւ դասավանդեն այնտեղ:

Սրբոց թարգմանչաց վարժարանի տնօրեն հայր Նորայր Գազազյանը երախտագիտություն է հայտնել կազմակերպությանը նման առատաձեռն նվիրատվության համար: Իսկ կազմակերպության նախագահ Մարի Ղուկասյանը նշել է, որ դա ընդամենը ավելի մեծ ծրագրի մի մասնիկն է, եւ որ օժանդակությունը վարժարանին կշարունակվի հետագայում եւս, որովհետեւ նպատակը վերակենդանացնելն է ամբողջ հայկական թաղամասը:

«Ուրախ ենք, որ կարողացանք որոշակի գումար հավաքել հին սարքավորումները նորերով փոխարինելու համար: Մենք ամեն ինչ անելու ենք, որ աշակերտները լիարժեք ուսում ստանան այս վարժարանում», ասել է Ղուկասյանը:

Մոտ ապագայում սպասվում են նաեւ այլ ծրագրերի իրագործումներ: «Ուսուցանիր դրսում» (արտասահմանում) ծրագիրը, օրինակ, նախատեսում է այլ երկրներում դասավանդող ուսուցիչներ հրավիրել Երուսաղեմՙ մեկ տարով այնտեղ ապրելու եւ աշխատելու: Հաշվի առնելով, որ այլ երկրներում աշխատող ուսուցիչները երբեմն չեն կարողանալու մեկ տարով բացակայել իրենց հիմնական կրթօջախից, ստեղծվելու են նաեւ «վեբ-դասարաններ», որոնց միջոցով աշակերտներըՙ կապ հաստատելով այդ ուսուցիչների հետ, ստանալու են համապատասխան կրթություն:

«ՓՀԹ»-ն առաջիկա ամիսներին տարբեր միջոցառումներ է կազմակերպելու, որպեսզի դրամահավաքների շնորհիվ կարողանա իրականացնել իր նոր ծրագրերը: Կազմակերպությանը օժանդակելու համար կարելի է այցելել www.savethearq.org կայքը:

Հ. Ծ.


© AZG Daily & MV, 2009, 2011, 2012, 2013 ver. 1.4