RSS | FACEBOOK | NLA
ԳԼԽԱՎՈՐ | ՄՇԱԿՈՒՅԹ | ԸՆՏՐԱՆԻ | ՈՐՈՆՈՒՄ | ԱՐԽԻՎ | ԹԵՄԱ | ՀԵՂԻՆԱԿՆԵՐ
#213, 2013-12-06 > #214, 2013-12-07 > #215, 2013-12-10 > #216, 2013-12-11 > #217, 2013-12-12

«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ #215, 10-12-2013



Անցուդարձ

Տեղադրվել է` 2013-12-10 18:15:30 (GMT +04:00)


Ընթերցված է` 854, Տպվել է` 20, Ուղարկվել է էլ.փոստով` 21

ԱՇԽԱՏԱԺՈՂՈՎ-ԿՈՆՖԵՐԱՆՍ` ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐԻՉՆԵՐ ՊԱՏՐԱՍՏՈՂ ԾՐԱԳՐԻ ՇՐՋԱՆԱԿՆԵՐՈՒՄ

Երեկ Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում «Տեմպուսի»` «Բարձրագույն կրթության կառավարման մագիստրոսական ծրագիր. առաջնորդների պատրաստում` կրթության փոխակերպման կառավարման համար» ծրագրի շրջանակներում տեղի ունեցավ հերթական աշխատաժողով-կոնֆերանսը:

Ներկաներին ողջունեցին բուհի ռեկտոր Ռուբեն Միրզախանյանն ու կրթության որակի եւ հեռակա ուսուցման գծով պրոռեկտոր Տիգրան Այվազյանը :

Ռուբեն Միրզախանյանն ընդգծեց, որ աշխատաժողովը ոչ միայն հնարավորություն է տալիս ի մի բերել մեկ տարվա ընթացքում արված աշխատանքները, այլեւ պլանավորել հետագա անելիքները:

«Տեմպուս» ծրագրի ազգային գրասենյակի ղեկավար Լանա Կարլովան համակարծիք է` հանդիպումների շնորհիվ ոլորտի մասնագետները ծանոթանում են բարձրագույն կրթության համակարգի եւ ՏՏ ոլորտի նորույթներին ու հիմնական միտումներին:

«Տեմպուս» ծրագրի գրասենյակի ղեկավարը ցավով նշեց` շատ երկրներում, այդ թվում Հայաստանում, Բոլոնյան գործընթացը կրում է ֆորմալ բնույթ. ծրագրի մասնակցությունը գուցե լուծի նաեւ այդ խնդիրը եւ բովանդակային փոփոխություններ կատարի բակալավրիատի եւ մագիստրատուրայի ուսումնական գործընթացներում:

Հետազոտությունների եւ նախաձեռնությունների եվրոպական կենտրոնի ներկայացուցիչ Լուիզա Արդիզոնեն ընդհանուր առմամբ դրական գնահատեց Տեմպուսի` «Բարձրագույն կրթության կառավարման մագիստրոսական ծրագիր. առաջնորդների պատրաստում` կրթության փոխակերպման կառավարման համար» ծրագրի մեկ տարվա աշխատանքը:

Նա ներկայացրեց Հետազոտությունների եւ նախաձեռնությունների եվրոպական կենտրոնի իրականացրած մոնիթորինգի արդյունքները` մանրամասնելով այս ընթացքում արված աշխատանքները:

Բաֆ Սպա համալսարանի ներկայացուցիչ Փոլ Հայլանդը , խոսելով ծրագրի մասին, կարեւորեց վերջնարդյունքների եւ հետագա գործողությունների հստակեցումը: Նա ակնկալեց մասնակիցների ակտիվությունն ու ծրագրում առավել մեծ թվով մարդկանց ներգրավումը:

Աշխատաժողով-կոնֆերանսի երկրորդ մասում ծրագրի մասնակից-գործընկերները` Մանկավարժական, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական, Վանաձորի պետական մանկավարժական, Գորիսի պետական համալսարանների, Վրաստանի Իլիայի պետական, Սեւծովյան միջազգային, Շոթա Ռուստավելու անվան եւ Ակակի Ծերեթելու պետական համալսարանների ներկայացուցիչները, հանդես եկան աշխատանքային առաջին փաթեթի հաշվետվությամբ:

Հեռանկարային ծրագրերի մշակման եւ մշտադիտարկման վարչության պետ Ռիտա Գեւորգյանը ներկայացրեց «Տեպմուսի» ՄԱՀԱԹՄԱ ծրագրի շրջանակներում բուհում ներդրված «Կրթության կառավարում» մասնագիտության ուսումնական ծրագրերը, մշակված դասընթացները, ուսանողներին մատուցված աշխատանքային փաթեթը, մանրամասնեց հետագա 2 տարիների գործողությունների պլանն ու ռազմավարությունը:

Ռիտա Գեւորգյանը դրական գնահատեց ծրագրի արդյունքները` նկատի ունենալով նաեւ եվրոպացի գործընկերների կարծիքները:

Ծրագրի աշխատանքները կշարունակվեն նաեւ այսօր. կքննարկվեն ուսանողների շարժունակության խնդիրները:

Հիշեցնենք, որ «Տեմպուսի»` «Բարձրագույն կրթության կառավարման մագիստրոսական ծրագիր. առաջնորդների պատրաստում` կրթության փոխակերպման կառավարման համար» ծրագրի նպատակն է մշակել կրթական ծրագիր` հիմնված ուսումնական վերջնարդյունքների վրա, ուսումնական վերջնարդյունքներով պայմանավորված համապատասխան գնահատման համակարգ, դասավանդման եւ ուսուցառման մեթոդաբանություն:

Ծրագրի տեւողությունը 36 ամիս է. ավարտը նախատեսված է 2015 թվականի հոկտեմբերի14-ին:

Դրամաշնորհային ծրագիրը շահած Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանը համակարգում է աշխատանքների ընթացքը:

 
 

«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ #215, 10-12-2013

Հայկական էկեկտրոնային գրքերի և աուդիոգրքերի ամենամեծ թվային գրադարան

ԱԶԳ-Ը ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ԳՐԱՀՐԱՏԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ԱԶԴԱԳԻՐ