Լոս Անջելեսի «Արմինյն օբզերվր» հայկական անգլիատառ օրաթերթը հաղորդում է, որ դեկտեմբերին առաջին անգամ Պիեռ Արգիյեի արվեստի գործերի հարուստ հավաքածուից Սալվադոր Դալիին պատկանող 65 փորագրանկարներ ցուցադրվել են ՀԲԸՄ- ի Փասադենայի մասնաճյուղի Բոյաջյան պատկերասրահումՙ նախաձեռնությամբ Թեքեյան մշակութային միության:
Պիեռ Արգիյեն ճանաչված է որպես ֆուտուրիստական, դադաիստական եւ սյուրռեալիստական արվեստի գործերի մոլեռանդ հավաքող: Նա մոտիկից ծանոթ է եղել 20-րդ դարի մեծագույն արվեստագետների հետ: 1930-ին, քսան տարեկանում մեծապես տպավորվել է սյուրռեալիզմի ռահվիրաներից ֆրանսիացի բանաստեղծ Լոտրեամոնի «Մոլդորորի երգերը» լիրիկական արձակով, որից հետո անցել է հոգեկան բավարարվածության մի երկար ուղի ֆրանսիացի Արթուր Ռեմբոյի, իտալացի ֆուտուրիստ Ֆիլիպո Տոմազո Մարինետիի, սյուրռեալիզմի հիմնադիր Անդրե Բրետոնի, ռումինացի բանաստեղծ Թրիսթան Ցարայի եւ իտալացի նկարիչ Ջորջիո Չիրիկոյի ուղեկցությամբ: Դյուշամին եւ Ժան Արպին ճանաչելուց հետո մեծապես տարվել է Դալիով, որի հետ երկարատեւ ընկերությունը ընդմիջվել է միայն նկարչի մահվամբՙ 1989-ին:
Բախտի թե ճակատագրի բերումով Դալիի «Ցնորական տեսիլքները» սկիզբն են նկարչի եւ հրատարակչի երկարատեւ եւ արգասավոր համագործակցության: Նրանք միասնաբար հանրությանն են ներկայացնում մոտ 200 փորագրանկարներ, որոնցից հիշատակման են արժանի «Դիցաբանությունը» (16 կտավ), «Քրիստոսը», «Սբ. Աննան» եւ «Թովչանքը»: 1966-ին Դալին վերստեղծել է Պիկասոյի «Ցլամարտի» սերիայի կտավներըՙ դրանց տալով իրեն հատուկ կիսազարհուրելի, կիսակատակերգական մեկնաբանություն: 1968-ին Դալին նկարազարդում է Ֆաուստի «Ուոլբուրգիսի գիշերները» (21 նկար)ՙ որպես փորագրության գործիքներ օգտագործելով սուտակն ու ադամանդը: Դրան հետեւում են Ռոնսարի «Պոեմները» (18 նկար) եւ Ապոլիների ստեղծագործությունները (18 նկար): 1969- ին Դալին ստեղծում է «Վեներան մուշտակների մեջ» 20 նկարների շարքըՙ ավստրիացի նովելիստ Սաշե Մազոխի գործերի հիման վրա:
Պիեռ Արգիյեի հավաքածուն որակական իր բարձրագույն հատկանիշներով շրջագայել է աշխարհի մեծագույնՙ Ռոտերդամի Բոյմանզ (1971), Մոսկվայի Պուշկինի (1988), Սանկտ Պետերբուրգի Ռեյնոլդս-Մորս հիմնարկության, Ցյուրիխի Կունստհաուս, Շտուտգարդտի Շտատգալերի (1989), Տոկիոյի Իզեթան եւ այլ թանգարաններում: Իսկ հավաքածուի մշտական հասցեն Մելունի (Ֆրանսիա) «Սյուրռեալիզմի» եւ Ֆիգուերասի (Իսպանիա) «Դալի» թանգարաններն են:
Հ. Ծ.