Միացյալ Նահանգների Ներկայացուցիչների պալատի ֆինանսական ծառայությունների հանձնաժողովը, հավատարիմ մնալով տարածաշրջանային համագործակցության եւ տնտեսական ինտեգրման քաղաքականությանը, ըստ «Ազատություն» ռադիոկայանի, որոշում է կայացրել չֆինանսավորել Հայաստանը շրջանցող Կարս-Ախալքալաք-Թբիլիսի-Բաքու երկաթուղու շինարարությունը: Ամերիկայի հայկական համագումարը շնորհակալություն հայտնելով կոնգրեսականներին, տեղեկացնում է, որ արտահանումների եւ ներմուծումների բանկային վերահաստատման 2006 թ. գործառույթում մտցվել է կոնգրեսականներ Ջոզեֆ Քրաուլիի, Էդվարդ Ռոյսի եւ Բրեդ Շերմանի ներկայացրած փոփոխությունը, որով արգելվում է պետական գումարներ հատկացնել Հայաստանը տարածաշրջանային եւ առեւտրային հնարավորություններից զրկելու նպատակ ունեցող ծրագրերին:
Օրենքում փոփոխություն կատարելու առաջարկն ընդունվել է միաձայն, ինչը, Ամերիկայի հայկական համագումարի ներայացմամբ, ընդգծում է հայ-թուրքական հարաբերությունները բարելավելու եւ Լեռնային Ղարաբաղի հակամարտությունը խաղաղ կարգավորելու Մ. Նահանգների հաստատակամությունը: Որոշումը նաեւ արձագանք է Ադրբեջանում ԱՄՆ նորանշանակ դեսպան Էնն Դերսի արած հայտարարությանը, ըստ որիՙ այդ երկաթուղին չի բխում տարածաշրջանային ինտեգրման շահերից:
Կոնգրեսական Քրաուլինիի խոսքերով, օրենքում նման փոփոխությունը ուղերձ է Թուրքիայի եւ Ադրբեջանի կառավարություններին այն առումով, որ տարածաշրջանային ծրագրերից Հայատանի բացառումն անկայունություն է հրահրում: Կալիֆոռնիան ներկայացնող կոնգրեսական Շերմանն իր հերթին հիշեցրել է, որ Եվրոմիությունն արդեն իսկ նույն դիրքորոշումը հայտնել է հրապարակավ: Ըստ Բրեդ Շերմանի, հսկայական սխալ էր 2003 թ.-ին Բաքու-Ջեյհան խողովակաշարի ֆինանսավորումը, քանի որ ԱՄՆ արտաքին օժանդակության նպատակը պետք է լինի հակամարտությունը համագործակցությամբ լուծելը, այլ ոչ թե նման ծրագրերի ֆինանսավորումը:
Օրենքի այս փոփոխությունն ուժի մեջ մտցնելու հաջորդ քայլը Ներկայացուցիչների պալատի լիագումար նիստի ներկայացնելն է:
Ա. Հ.