Շուտով եվրոպական ամենահայտնի հեռուստաընկերությունները կցուցադրեն «Հայաստան` Նոյի երկիր» վավերագրական ֆիլմը: Էկոնոմիկայի փոխնախարար Արա Պետրոսյանի վստահեցմամբՙ այն կօգնի Հայաստանի վարկանիշի բարձրացմանն ու կնպաստի զբոսաշրջության բիզնեսի ընդլայնմանը երկրում: 52-րոպեանոց վավերագրական-ճանաչողական ֆիլմում Հայաստանը պատկերված է որպես գրավիչ զբոսաշրջային երկիր:
«Նպատակն է` բարձրացնել եվրոպացիների իրազեկությունը Հայաստանի մասին: Շատ առումներով Հայաստանն այս բիզնեսում առաջամարտիկ է: Մի քանի տարի առաջ դիտել եմ Հայաստանի մասին գովազդները CNN եւ EuroNews հեռուստաալիքներով: Տարածաշրջանում առաջին պետությունն է, որ ներկայացավ աշխարհին եւ հայտնի հեռուստաընկերություններին պատմեց իր անցյալի, մշակույթի մասին», ասում է «Բազզ բիզնես» ընկերության փոխնախագահ Ջուդիթ Լասքոմբը:
Թե ինչու պետք է եվրոպացի զբոսաշրջիկը այցելի Հայաստան` իր հանգիստը անցկացնելու, Ջուդիթը պատասխանում է. «Հայաստանն ունի հրաշալի բնություն, պատմամշակութային ավանդույթներ, տարվա յուրաքանչյուր եղանակ այստեղ յուրովի գեղեցկությամբ է արտահայտվում, հետեւաբար զբոսաշրջիկները կարող են Հայաստան այցելել յուրաքանչյուր եղանակի: Ջրային սպորտաձեւերի սիրահարները կարող են իրենց հանգիստը կազմակերպել Սեւանա լճում, ձմեռային սպորտաձեւերի երկրպագուները` Ծաղկաձորում: Եվրոպայում քչերը գիտեն, որ Հայաստանն առաջին երկիրն է, որ ընդունել է քրիստոնեությունը: Նրանց համար բացահայտումներ կլինեն Էջմիածնի եւ մնացած բնակավայրերի հազարավոր եկեղեցիներն ու մատուռները»:
Ֆիլմի նկարահանման համար պետբյուջեն տրամադրել է 225.000 եվրո: Նկարահանման աշխատանքներն ընթացել են ավելի քան 17 ամիս: Համաձայն պայմանագրի, առաջիկա մի քանի տարվա ընթացքում ֆիլմը կհեռարձակվի յուրաքանչյուր մայրցամաքում առնվազն երկու անգամ: Ֆիլմի հեռարձակման նպատակով պայմանագիր է կնքվել 200 երկրներում 450 միլիոնանոց լսարան ունեցող իսպանական TVE եւ Սկանդինավյան երկրներում հեռարձակվող Scandinavia հեռուստաալիքների հետ: Բանակցություններ են ընթանում Discovery եւ RAI հեռուստաընկերությունների հետ:
Ճգնաժամը զբոսաշրջության վրա չի ազդել
Էկոնոմիկայի փոխնախարար Արա Պետրոսյանը նկատեց, որ անցյալ վեց ամսվա ընթացքում պահպանվել են 2008-ի ցուցանիշները: «Չնայած որոշակի դժվարություններին` դիրքերը պահպանվել են եւ արձանագրվել են նույն ցուցանիշները, ինչ նախորդ տարի: Այս տարի Հայաստան է այցելել 207.000 զբոսաշրջիկ: Հույս կա, որ զբոսաշրջության ոլորտում կունենանք 5-10 տոկոս աճ` նախորդ տարվա համեմատությամբ, եւ զբոսաշրջիկների թիվը կհասնի 600.000-ի»:
ՀԱՍՄԻԿ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ