«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ

https://www.azg.am | WAP | WAP-CULTURE

#231, 2010-12-15 | #232, 2010-12-16 | #233, 2010-12-17


ՍՏԵՓԱՆԱԿԵՐՏԻ ՕԴԱՆԱՎԱԿԱՅԱՆԸ ԿՇԱՀԱԳՈՐԾՎԻ ԳԱՐՆԱՆԸ

«Ճախրող թռչուն»: Երբ ճարտարապետ Տիգրան Բարսեղյանին առաջարկեցին նախագծել Ստեփանակերտում վերակառուցվելիք օդանավակայանը, ճարտարապետը շենքը պատկերեց հենց ճախրող թռչունի տեսքով:

«Դա ճախրանքի տրամադրություն կստեղծի նաեւ ուղեւորների մեջ, ազատություն եւ անկախություն կխորհրդանշի», ասում է ճարտարապետը:

1200 քմ ընդհանուր տարածք զբաղեցնող օդանավակայանը Ստեփանակերտից 8 կմ է հեռու: Տիգրան Բարսեղյանը նշում է. թեեւ այն փոքր օդանավակայան է, սակայն աշխատակիցները հոգացել են ուղեւորների ոչ միայն անվտանգ թռիչքի, այլեւ հարմարավետության մասին:

Երկհարկանի գեղեցկուհին կունենա նաեւ բար, սրճարան, ավտոկայանատեղի, բուժկետ, VIP սրահ հատուկ հյուրերի համար:

Շենքի կառուցումը կավարտվի դեկտեմբերի վերջերին. օդանավակայանից թռիչքներ կիրականացվեն գարնանը:

ԼՂՀ կառավարությանն առընթեր քաղաքացիական ավիացիայի վարչության (ՔԱՎ) աշխատակազմի ղեկավար Դմիտրի Ադբաշյանն «Ազգի» հետ զրույցում պատմում է, որ օդանավակայանի վերակառուցման ընդհանուր արժեքը կազմում է 5 մլն դոլար. մինչ այժմ ծախսվել է 2 մլն դոլար:

«Վերակառուցման աշխատանքներն ավարտելուց հետո օդանավակայանը կկարողանա ընդունել CRG 200 մակնիշի կանադական օդանավերը: Նման երկու ինքնաթիռ է նախատեսվում ձեռք բերել: Օդանավակայանը կկարողանա ընդունել նաեւ AIRBUS 320 տիպի ինքնաթիռներ, սակայն դրանք մեր օդանավակայանի համար մեծ կլինեն», ասաց Ադբաշյանը:

Չվերթերը կիրականացնի «Արցախավիա» պետական ձեռնարկությունը: Երեւան-Ստեփանակերտ թռիչքը կտեւի 35 րոպե, տոմսի արժեքն էլ չի գերազանցի 15.000 դրամը:

«50-տեղանոց օդանավի մեջ, եթե 35 ուղեւոր լինի, արդեն շահավետ է»:

Սկզբում նախատեսվում է օրական մեկ չվերթ իրականացնել: Հետագայում չվերթերի թիվը կշատանա: Ադբաշյանը փաստում է, որ Ղարաբաղում կան համապատասխան օդաչուներ, օդանավակայանի տեխնիկական աշխատողներ:

Կան հին աշխատողներ, ովքեր ժամանակին աշխատել են ավիացիայի ոլորտում: Դրսից որեւէ մեկին չեն հրավիրի: Շեշտը կդնեն երիտասարդ մասնագետների վրա, այժմ փորձառու ավագ գործընկերները դասընթացներ են իրականացնում եւ թռիչքի հմտություններն ու նրբությունները նրանց փոխանցում:

Ադբաշյանը հավաստիացնում է` ինքնաթիռներ գործարկելը տնտեսապես շահավետ կլինի: Անձամբ բիզնես պլան է մշակել, պարզվել է, եթե օդանավը թեկուզ 70 տոկոսով բեռնված լինի, ապա կարելի է թռիչքը շահավետ որակել:

ՀԱՍՄԻԿ ՀԱՐՈՒԹՅՈՒՆՅԱՆ


© AZG Daily & MV, 2009, 2011, 2012, 2013 ver. 1.4