«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ

https://www.azg.am | WAP | WAP-CULTURE

#56, 2012-03-29 | #57, 2012-03-30 | #58, 2012-03-31


«ՄԱՔՈՒՐ ՋՈՒՐԸ» ՄԱՔՈՒՐ ՉԷՐ ԱՇԽԱՏՈՒՄ

Ընկերությունը տուգանվեց անբարեխիղճ մրցակցության համար

Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովը երեկ տեղի ունեցած նիստի ժամանակ «ՄԳԱ Վոթըր» («Մաքուր ջուր» ապրանքանիշ) ընկերության վարքագիծը շուկայում որակեց որպես անբարեխիղճ մրցակցություն` կիրառելով օրենսդրությամբ սահմանված առավելագույն պատժաչափ` տուգանք տարեկան հասույթի 1 տոկոսի չափով, եւ հանձնարարեց 5-օրյա ժամկետում վերացնել խախտումը:

Խմելու ջրի արտադրությամբ զբաղվող «Էվրի Դեյ» («Բյուրեղ» ապրանքանիշ) ընկերությունը հանձնաժողովին բողոք է ներկայացրել, տեղեկացնելով, որ մրցակից «ՄԳԱ Վոթըր» ընկերությունը սպառողին առաջարկում է խմելու մաքուր ջուր, սակայն ջրի հումքային ծագման մասին տալիս է ոչ ճիշտ եւ սպառողին թյուրիմացության մեջ գցող տեղեկություններ: Մասնավորապես, որ «Մաքուր ջրի» շշալցման ժամանակ օգտագործվում է ոչ թե լեռնային աղբյուրի, այլ քաղաքային սովորական ջրամատակարարման ցանցի ջուր:

Այդ բողոքի հիման վրա հանձնաժողովն ուսումնասիրել է «ՄԳԱ Վոթըրի» գործունեությունը եւ բացահայտել, որ թեեւ ընկերությունը իր արտադրատեսակի վրա եւ գովազդներում նշում է, որ օգտագործում է բացառապես Գառնիի բարձրադիր լեռնային աղբյուրից հոսող ջուրը, սակայն դա իրականությանը չի համապատասխանում: Իրականում «Մաքուր ջուրը» շշալցվում է Նուբարաշենի տարածքում գտնվող քաղաքային ջրամատակարարման ցանցի ծորակներից: Հանձնաժողովի դիտարկմամբ, «ՄԳԱ Վոթըր» ընկերությունը անբարեխիղճ մրցակցության միջոցով մրցակցային լուրջ առավելություններ է ստացել: Մասնավորապես իր կողմից թողարկվող արտադրանքի վրա կատարելով ավելի քիչ ծախսերՙ հնարավորություն է ունեցել ընդլայնվելու շուկայում եւ շահեկան բիզնես ծավալելու: Ավելին, էժան ինքնարժեքի շնորհիվ շատ դեպքերում շահել է պետական գնումների մրցույթներում` առաջարկելով անհամեմատ ցածր գին: Միաժամանակ, ընկերությունն ակնհայտորեն ոտնահարել է սպառողների շահերը` նրանց գցելով շփոթության եւ թյուրիմացության մեջ:

«ՄԳԱ Վոթըրը» այս շուկայում գործող ամենախոշոր ընկերությունն է եւ 2011թ.-ին հանձնաժողովի կողմից ճանաչվել է գերիշխող դիրք ունեցող` ավելի քան 35 տոկոս մասնաբաժնով: Սակայն ներկա ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ ընկերության կշիռը շուկայում շատ ավելի մեծ է, եւ թողարկվող արտադրանքի ծավալները զգալիորեն քիչ են ներկայացվել: Մասնավորապես, «Երեւան ջրից» ստացված ջրի ծավալները համադրելով ընկերության կողմից թողարկված արտադրանքի ծավալների հետ պարզվել է, որ ընկերությունը ցույց է տալիս 55-60 տոկոսի չափով ջրի կորուստ, որն, ըստ հանձնաժողովի մասնագետների, անհնար է: Համադրվել են նաեւ ընկերության թողարկած արտադրանքի համապատասխան ծավալները այլ ընկերությունից ձեռք բերված շշերի խցանների քանակի հետ, եւ պարզվել է, որ ընկերությունը իրականում ավելի շատ արտադրանք է թողարկում, քան ցույց է տալիս:

Մնում է միայն ավելացնել, որ նման լկտիությունը, ցավոք, եզակի դեպք չէ հայկական բիզնես իրականությունում:

ԱՐԱ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆ


© AZG Daily & MV, 2009, 2011, 2012, 2013 ver. 1.4