Բացումը կհամընկնի նախագահական ընտրությունների քարոզարշավին
ԼՂՀ քաղավիացիայի վարչության պետ Դմիտրի Ադբաշյանը «Ազգ» օրաթերթի հետ զրույցում ասաց, որ Ստեփանակերտի օդանավակայանի հետ կապված աշխատանքները գրեթե ավարտվել են: Օդանավակայանում յուրաքանչյուրը պետք է աշխատի լիցենզավորված սարքավորումներով, ինչի պատճառով աշխատանքները շարունակվում են: Ադբաշյանի վստահեցմամբՙ մինչեւ հուլիս ամսվա առաջին տասնօրյակը օդանավակայանը կշահագործվի:
Օդանավակայանի բացման ձգձգումն Ադբաշյանը չի պայմանավորում ԼՂՀ-ում հուլիսի 19-ին կայանալիք նախագահական ընտրություններով: Նրա ներկայացմամբՙ ամիսը պարզապես համընկել է, քանի որ հենց այդ ժամանակ կկարողանան աշխատանքներն ավարտել: «Հիմա չեմ ուզում կոնկրետ օր նշել, բայց մինչեւ հուլիսի առաջին տասնօրյակ օդանավակայանը կհանձնեն շահագործման», ասաց Ադբաշյանը:
Ստեփանակերտի օդանավակայանի կառուցման աշխատանքները տեւել են ավելի քան 2 տարի: Կառույցը նման է ճախրող թռչունի: Օդանավակայանի ճարտարապետ Տիգրան Բարսեղյանի ներկայացմամբՙ ճախրող թռչունի տեսքով շենքի պատկերումը պատահական չէ:
«Դա ճախրանքի տրամադրություն կստեղծի նաեւ ուղեւորների մեջ, ազատություն եւ անկախություն կխորհրդանշի», ասում է ճարտարապետը:
1200 քմ ընդհանուր տարածք զբաղեցնող օդանավակայանը Ստեփանակերտից 8 կմ է հեռու: Թեեւ փոքր է, սակայն աշխատակիցները հոգացել են ոչ միայն ուղեւորների անվտանգ թռիչքի, այլեւ հարմարավետության մասին: Երկհարկանի գեղեցկուհին կունենա բար, սրճարան, ավտոկայանատեղի, բուժկետ, VIP սրահ հատուկ հյուրերի համար: Օդանավակայանի վերակառուցման ընդհանուր արժեքը կազմում է 5 մլն դոլար: Վերակառուցման աշխատանքներն ավարտելուց հետո օդանավակայանը կունենա CRG-200 մակնիշի օդանավեր: Երեւան-Ստեփանակերտ թռիչքը կտեւի 35 րոպե: Տոմսի արժեքը կկազմի մինչեւ 20.000 դրամ:
Սկզբում նախատեսվում է օրական մեկ չվերթ: Հետագայում չվերթերի թիվը կշատանա:
Հ. Հ.