«ԱԶԳ» ՕՐԱԹԵՐԹ

https://www.azg.am | WAP | WAP-CULTURE

#147, 2012-08-28 | #148, 2012-08-29 | #149, 2012-08-30


ՍՈՑԳՈՎԱԶԴԸ` ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ԼՈՒԾՄԱՆ ՃԱՆԱՊԱՐՀ

1906 թվականից, երբ առաջին սոցիալական գովազդը պատրաստվեց ԱՄՆ-ում, այն դարձավ հոգեբանական մեխանիզմ, որը փայլուն աշխատում է ամբողջ աշխարհում: Հասարակության մեծամասնությունն ունի սոցիալական որոշակի խնդիրներ, սակայն նրանց մեջ թուլանում է լարվածությունը, երբ տեսնում են, որ իրենց սոցիալական հիմնախնդիրների մասին բարձրաձայնում են զանգվածային լրատվամիջոցների մակարդակով: Հայաստանում, սակայն, սոցիալական գովազդի մշակույթը դեռեւս պատշաճ մակարդակով ձեւավորված չէ:

«Աուդիո-վիզուալ լրագրողների ասոցիացիայի» նախագահ Արզուման Հարությունյանը կարծում է` եթե պետական մակարդակով հնարավոր չէ լրացնել սոցիալական գովազդի բացը, ապա այդ պատասխանատվությունը պետք է ստանձնի հասարակական հատվածը:

Երեկ լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ Արզուման Հարությունյանը նշեց, որ սոցիալական գովազդները պետք է հեռարձակվեն ոչ միայն առիթից առիթ: Ըստ նրա` կառավարության ֆինանսավորմամբ կազմակերպվում են թրաֆիքինգի դեմ պայքարի բավականին հաջող ակցիաներ, սակայն դրանք կատարվում են թրաֆիքինգի միջազգային օրվա շրջանակներում, իսկ հաշմանդամների մասին հիշում են ընտրությունների ժամանակ` ապահովելու համար նրանց ընտրություններին մասնակցելու իրավունքը:

Արզուման Հարությունյանը ճիշտ քայլ է համարում, որ ստեղծվի սոցիալական գովազդի լաբորատորիա, ինչը սոցիալական գովազդ ստեղծել ցանկացողներին կսովորեցնի` ինչպես կիրառել համաշխարհային փորձը, կազմակերպել մոնիտորինգներ` պարզելու համար, թե որքանով է տվյալ սոցիալական գովազդը եղել նպատակային ու լուծելով մի հիմնահարց` արդյոք չի՞ նպաստել այլ հիմնահարցի առաջացմանը:

Այս տարի սեպտեմբերին Հայաստանում կանցկացվի սոցիալական գովազդի վիրտուալ փառատոն:

Փառատոնի հաղորդակցման հարցերով խորհրդատու Մարիամ Մովսիսյանը նշում է, որ փառատոնի ծրագրի միջոցով ուզում են խրախուսել սոցգովազդի տարածումը` որպես սոցիալական խնդիրների լուծման ճանապարհ:

Փառատոնը կկազմակերպվի առաջին անգամ ու կընթանա մի քանի փուլով: Առաջին փուլում բոլոր ցանկացողները կարող են մասնակցել հնգօրյա անվճար դասընթացի, որի շրջանակում կծանոթանան սոցիալական գովազդի հիմունքներին, խնդիրներին ու կստանան սոցգովազդի պատրաստման մասին նախնական գիտելիքներ:

Ի. Պ.


© AZG Daily & MV, 2009, 2011, 2012, 2013 ver. 1.4