«Ես շնորհակալ եմ Աստծուն ինձ տվածի համար: Ապրել եմ շատ բուռն ստեղծագործական կյանքով, բայց ինձ ժամանակը երբեք չի հերիքել»,- իր կյանքի 50 եւ 7 տարիները հետադարձ հայացքով այսպես է գնահատել վաղամեռիկ քանդակագործ Բենիկ Պետրոսյանը:
Մեր ընթացիկ շարքը («Արվեստային ոչ պետական ինստիտուցիոնալ միտումները Հայաստանում») շարունակում է ներկայացնել հետխորհրդային Հայաստանում ստեղծված արվեստի կրթության եւ ցուցադրության հաստատությունները: Մեր նախորդ նյութերում անդրադարձել ենք 90-ականներին ստեղծված ցուցադրության կենտրոններինՙ ՆՓԱԿ, ՀայԱրտ, Գյումրիի Բիենալե (տեսՙ «Ազգ», 2014 թ. 09/12, 10/10 եւ 10/31): Այժմ անդրադառնանք նույն տասնամյակի ավարտին ծնունդ առած արվեստային կրթության ...
Մանարյանը կարող էր լինել արվեստի ու գրականության ճյուղերից ուզածում. նա կարճ ժամանակով եղել է թարգմանիչ, սցենարիստ, թատերագիր, մանկավարժ, վիպասան, մանկագիր, հումորիստ, եւ կարճ հպումներն անգամ պրոֆեսիոնալ որոնելի մակարդակ են ունեցել, սակայն ամենից շատ սիրել է ռեժիսուրան: Եվ այս մեկն էլ անխառն չի եղել: Ամենուր այն սերտակցված է եղել թատրոնի կազմակերպչի ...
Անցած տարի Մյունխենում գործող LAP LAMBERT Academic Publishing հրատարակչությունը Համացանցից տեղեկացել է երեւանցի գրականագետ Նարինե Պետրոսյանիՙ հայ գրականության դասական Կոստան Զարյանի մասին պաշտպանած ատենախոսության մասին եւ դիմել է նրանՙ առաջարկելով ռուսերեն թարգմանությամբ տպագրել նրա աշխատության մի մասը: Դժվար է ասել, թե որն է եղել Կոստան Զարյանի հանդեպ հետաքրքրությունը Մյունխենում (քաղաք, ...