ԿՈՐՊՈՐԱՏԻՎ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՎՈՒԹՅՈՒՆԸ ՊԵՏՔ Է ՀԱՅԵՑԱԿԱՐԳԻՑ ՎԵՐԱԾՎԻ ԱՊՐԵԼԱՈՃԻ ՎիվաՍել-ՄՏՍ ընկերության գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը Ծաղկաձորումՙ ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացում հանդես եկավ որպես հրավիրյալ դասախոսՙ լսարանին ներկայացնելով կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության գաղափարը եւ դրա հիմնական նպատակները: Դասընթացը նախաձեռնել էր «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպությունը` ԱՄՆ ՄԶԳ-ի կողմից հովանավորվող «Ձեռնարկատիրական եւ քաղաքացիական կրթությունն ավագ դպրոցի աշակերտների համար» ծրագրի շրջանակում: Հանդիպման ընթացքում պարոն Յիրիկյանը ուսուցիչներին ծանոթացրեց ընկերության կորպորատիվ պատասխանատվության ռազմավարությանը, ընկերության իրականացրած ԿՍՊ ծրագրերինՙ միաժամանակ անդրադառնալով ժամանակակից գործարար ոլորտի եւ կորպորատիվ պատասխանատվության միջեւ կապի ապահովման անհրաժեշտությանը: «Կորպորատիվ պատասխանատվությունն առնչվում է կյանքի բազմաթիվ կողմերին եւ արժեքներին` էթիկային, պատասխանատվությանը, հարգանքին, շրջակա միջավայրի հանդեպ հոգատարությանը, որոնք էլ քաղաքակիրթ հասարակության հիմքն են: Տարածելով կորպորատիվ պատասխանատվության գաղափարը երիտասարդների շրջանումՙ մենք պետք է հասնենք նրան, որ ապագա սերունդների կողմից կորպորատիվ պատասխանատվությունն ընկալվի ոչ թե որպես զուտ հայեցակարգ, այլ դառնա ապրելակերպ»,-նշել է ՎիվաՍել-ՄՏՍ-ի գլխավոր տնօրեն Ռալֆ Յիրիկյանը: «Ձեռնարկատիրական եւ քաղաքացիական կրթությունն ավագ դպրոցի աշակերտների համար» ծրագրի նպատակն է երիտասարդ սերնդին ապահովել կայուն եւ հարուստ տնտեսագիտական գիտելիքով, նպաստել նրանց ձեռնարկատիրական հմտությունների եւ կարողությունների զարգացմանը, ինչպես նաեւ ծանոթացնել Հայաստանում արդեն ձեւավորված նոր գործարար մշակույթի` կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության հիմնական սկզբունքներին եւ ռազմավարությանը: Ծրագիրը հատուկ ուշադրություն է դարձնում գործարարության պրակտիկ ուսուցմանը` աշակերտների ջանքերով մինիընկերություններ հիմնելու եւ դրանք գործարկելու միջոցով: Այդ աշակերտական գործարար ընկերությունների նպատակը փոքր մասշտաբով իսկական տնտեսական գործունեություն ծավալելն է եւ իրական բիզնես ընկերության գործունեությունն ընդօրինակելը: Իսկ որպես կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության իրականացում` աշակերտներն իրենց վաստակած գործարար շահույթի մի մասը հատկացնում են հանրային ծրագրերի նախաձեռնմանը: Ծրագրի շնորիվ աշակերտները վարժվում են թիմային աշխատանքներին, դառնում են առավել ինքնավստահ եւ ունակ հոգ տանելու իրենց համայնքների բարեկեցության մասին: |