«+ ԿԻՆՈ»-Ի ՆՈՐ ՀԱՄԱՐԸ ԱՆՈՒՇ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ, ԵՊՀ Ժուռնալիստիկայի բաժնի ուսանողուհի Արդեն 6-րդ տարին է, ինչ պարբերաբար լույս է տեսնում Հայաստանի կինեմատոգրաֆիստների միության եւ մշակույթի նախարարության «+ Կինո» ամսագիրը: Մեր թղթակցի հարցին,թե ի՞նչ հիշարժան հոդվածներ են տեղ գտել այս համարում, գլխավոր խմբագիր Ռոբերտ Մաթոսյանն ասաց. - Մեր ընթերցողները գիտեն, որ «+ Կինո»-ն իր էջերում միայն նեղ մասնագիտական հարցերի ու խնդիրների չէ, որ անդրադառնում է: Համարից համար մենք ներկայացնում ենք թատրոնին, գեղանկարչությանը, երաժշտությանը, ճարտարապետությանը, գեղարվեստական լուսանկարչությանը եւ մշակութային մյուս բնագավառներին նվիրված բազմազան նյութեր: Խմբագրական խորհրդի նպատակն էՙ խորհրդանշական կամուրջ ստեղծել ավագ եւ երիտասարդ սերնդի ստեղծած արժեքների միջեւ եւ նպաստել նոր սերնդի գեղագիտական դաստիարակության հարցում: Հանդեսը բացվում է Արցախյան գոյամարտի բովով անցած բուլղարացի կինովավերագրող Ցվետանա Պասկալեւայի դիմանկարով, որը ղարաբաղյան գործընթացում ծանրակշիռ դեր ունեցավ միջազգային հանրությանը մեր ժողովրդի պայքարի ճշմարտացիությունը իրազեկելու գործում: «Մենք պե՞տք է վերադառնանք նեոռեալիզմին» վերնագրի ներքո լայնորեն ներկայացված է Հայաստանի Կինեմատոգրաֆիստների միությունում երկու օր շարունակ տեղի ունեցած եւ Ազգային կինոկենտրոնի աջակցությամբ նկարահանված ֆիլմերի քննարկումը, որտեղ կինոքննադատները խոսեցին հայկական կինոյում առկա խնդիրների շուրջ: «Աղունը հայ կնոջ արարող կերպար է» հարցազրույցում վաստակաշատ դերասանուհի Անահիտ Ղուկասյանը ներկայացնելով իր ստեղծագործական ուղին, մասնավորապես անդրադառնում է կինոռեժիսոր Բագրատ Հովհաննիսյանի նկարահանած «Աշնան արեւ» (սցենարի հեղինակՙ Հրանտ Մաթեւոսյան) ֆիլմի իր հերոսուհուն: «Ես իմ կյանքից մի որոշ մաս համերգից հետո թողնում եմ բեմում»: Մաեստրո Հովհաննես Չեքիջյանի այս խոսքով է սկսվում Դանիել Երաժիշտի հետ նրա երկխոսությունը: «Պատմության էջերից» խորագրի ներքո ամսագրում տեղ է գտել 20-րդ դարասկզբի հայ ազգային-ազատագրական պայքարի առաջամարտիկներից մեկիՙ Դրաստամատ Կանայանի բուռն գործունեությունը, մինչեւ իր վախճանըՙ 1956թ. մարտի 6-ը, Բոստոնում: «Կինեմատոգրաֆիստների միությունը 55 տարեկան է», ընդարձակ ինֆորմացիան ներկայացնում է միության տասնամյակների տարեգրությունը եւ առաջին հիմնադիրներին: «Առաքինի վարք,մարդկային բարձր նկարագիր». այս վերնագիրն է կրում արցախյան բարեգործ, Երեւանի պետական համալսարանի արեւելագիտության ֆակուլտետի դեկան, բանասիրական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Գուրգեն Մելիքյանին նվիրված հոդվածը: ««Ֆիլմ» թերթի էջերից» մշտական խորագրի ներքո, Սոս Սարգսյանը «Խոհեր Շահում Ղազարյանի դիմանկարի առիթով» հոդվածում անդրադառնում է մոռացության մատնված այդ հրաշալի արտիստի, արվեստագետի ստեղծագործական կենսագրությանը, մարդկային նկարագրին: «Գեղանկարչական Վերնիսաժ» բաժնի «Նրա թագավորությունը բնակեցված է ֆանտաստիկ կերպարներով» նոթերում ներկայացված է Գաբրիել Մանուկյանի (Գաբո) նկարչական աշխատանքները: «Armenian Genocide 1915» խորագրի ներքո, «Սրբազան ուխտՙ արդար հատուցում» ծավալուն հոդվածում Արտյոմ Երկանյանը անդրադառնում է «Նեմեսիսի» եւ Արամ Երկանյանի ազգանվեր գործունեությանը: «Շնորհանդես» բաժնում այս անգամ տեղ են գտել ՀՀ պետական մրցանակի եւ միջազգային փառատոների դափնեկիր, մեծանուն դերասանուհի Գալյա Նովենցի կյանքի եւ ստեղծագործական ուղուն նվիրված Սերգեյ Առաքելյանի գիրք-ալբոմը, ինչպես նաեւ Սուրեն եւ Հասմիկ Հասմիկյանների «Լռության գեղագիտությունը» մենագրությունը: «Մոռացված անուններ» խորագրի ներքո ամսագիրն անդրադարձել է հայկական մուլտիպլիկացիայի վաստակաշատ հիմնադիրներից մեկինՙ Վալենտին Պոտպոմոգովին: Հանդեսում տեղ է գտել նաեւ «Հարստացնենք մեր բառապաշարը» մշտական էջը, որտեղ ռուս նշանավոր գրող Անդրեյ Բիտովը խոսելով հայերեն այբուբենի համակարգի մասին, նշում է. «Հայոց այբուբենը հզոր է, նրանում ամեն ինչ ամբողջական է ու ավարտուն: Հայոց լեզվի կառչունությունը այնպես է համապատասխանում հայերենի կռածո տառերին, որ գրված խոսքը զրնգում է շղթայի նման»: «+ Կինո»-ի հերթական համարը կարող եք ձեռք բերել մամուլի կրպակներից: |