Եթե խոսենք խորհրդանշանների ու այլաբանության լեզվով կամ նույն լեզվով փորձենք այսօրվա մեր մշակութային կյանքը կտավին պատկերել, կստանանք ժայռի պռնկին կանգնած մի կերպարանքՙ զարմանքից չռված աչքերով, խորշոմած ճակատով, տարակուսանքն ու անորոշության զգացումը երեսին դաջված: Մեկ տարի առաջ ու դրանից էլ առաջ մեր երկրի մշակութային քաղաքականության դիագնոզը որոշողների հետ շատ գործիչներ համաձայն ...
Գրիգորիս վարդապետ Բալաքյանի Կոնստանդնուպոլսում 1910-ին հրատարակված «Անիի ավերակները» գիրքը վերջերս թարգմանվել է անգլերենի Փիթեր Բալաքյանի եւ Արամ Արքունի կողմից եւ հրատարակվել Ռատգըզ համալսարանի տպագրատան կողմից: Առաջաբանը գրել է Փիթեր Բալաքյանը: Գրքում, ըստ «Արմինյն Միրոր-Սփեքթեյթր» շաբաթաթերթի, տեղադրված են բնագրից ...
«Ուրիշների համեմատությամբ իմ առավելությունն այն է, որ դասական երաժշտությանը իմ մոտեցումներում կարողանում եմ ներառել ռոք՛ն՛ռոլի էներգիան, եռանդն ու աշխուժությունըՙ ինձ հասկանալի չափաբաժիններով», բացատրում է Լիբանանի ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի գլխավոր խմբավար Հարութ Ֆազլյանը «AGBU-INSIDER» պարբերականի երաժշտությանը նվիրված հատուկ համարում տպագրված հոդվածում, որն էլ թարգմանաբար ներկայացնում ենք ստորեւ:
Մարտի 20-ին «Նարեկացի» արվեստի միությունում տեղի ունեցավ ռեժիսոր Իվան Անտոնյանի հեղինակային «Լոռու արվեստագետներ» խորագիրը կրող ֆիլմաշարի «Գարուն է եկել» ֆիլմի ցուցադրությունը:
Մեր ժողովուրդի մեջ, հիրավի, քիչ չեն լայն աշխարհագրական ընդգրկմամբ թափառական կյանք վարած, տարբեր մշակույթներ յուրացրած եւ դրանց նպաստած, զանազան ժողովուրդների մեջ գործած ու ամենատարբեր լեզուներով արտահայտված անձինք...
Պրոֆեսոր Լեւոն Բադալյանը, որ Մոսկվայում բնակվող հայ ամենաճանաչված եւ անվանի բժիշկներից մեկն էր, երկար ժամանակ չէր ամուսնանում: Իմ հարցին, թե ինչու՞ է այդպես, նա ասում էր. «Այնքան շատ են լավերը, որ դժվարանում եմ մեկին ընտրեմ, մեկը մյուսից լավն են: Ենթադրենք սիրահարվեցի, բայց արի ու տես մեկ ամիս անց էլի եմ ...
Գրիգոր Արտեմիչ Հարությունյանը ուղիղ 16 տարի Սովետական Հայաստանը ղեկավարելուց հետո, երբ ազատվեց Կենտկոմի առաջին քարտուղարի պաշտոնից, երեք օր անց լքեց բոլոր երեւանցիներին հայտնի «Արությունովի տունը», որը գտնվում էր Մաշտոցի (այն տարիներինՙ Ստալինի) պողոտայի վերեւի մասում, Մատենադարանի կից բարձունքում: Այստեղ նա իր տիկնոջՙ Աշխենի եւ դստերՙ Նամիի հետ անց էր կացրել ...
1998 թ. դեկտեմբերի 1-ին Մոսկվայում, Կրեմլի մեծ համերգասրահում տեղի էր ունենում աշխարհում ամենահայտնի հայորդուՙ Շարլ Ազնավուրի մենահամերգը: Ես ու կինս Հայոց թեմի առաջնորդից հրավիրատոմս էինք ստացել: Չափազանց երջանիկ պահեր ապրեցինք համերգի ընթացքում, դժվար էր հասկանալ, թե 75-ամյա Ազնավուրը ինչ տեմպերամենտով, երիտասարդական ավյունով, իր անսովոր ձայնով, անվերջ հմայքով, հազարավոր հանդիսատեսով սրահը ...