1988-իցՙ իր դեբյուտից ի վեր, պոլսահայ Լեւոն Թապերյանը համարվում է գերազանց պարող եւ յուրահատուկ բալետմայստեր: Թուրքիայի ամենամեծ թերթերից մեկըՙ «Հուրիեթը», 1993-ին նրա խորեոգրաֆիկ ոճը բնորոշել է որպես «երաժշտության եւ պարի միասնություն մեր երակների միջով, երբ յուրաքանչյուր երաժշտական նոտան հայտնվում է մեր աչքերի առաջ խորեոգրաֆիայի մեջ», եւ շարունակել. «Ներկայացման պատմողական լեզուն ...
Պատմվածքի ժանրը փոքր արձակի կարեւոր իրողություն է, որը վրձնելը բարդ եւ կառուցողական աշխատանք է: Այն ստեղծելու համար գրողից ոչ միայն մեծագույն վարպետություն է պահանջվում, այլ նաեւ ընթերցողի մոտ արժանահավատ գոհացում առաջացնելու ցանկություն: Ահա եւ ամերիկահայ արձակագիր Մարգարիտ Դերանցն ընթերցողին ներկայացրեց «Քրտնաձուկ» պատմվածքների ...
Հունիսի 26-ին Տոկիոյում կրկին թեւածում էին կոմիտասյան հնչյունները: Ճապոնիայի «Կոմիտաս» երաժշտության միության նախագահ, դաշնակահար Տակահիրո Ակիբայի եւ Ճապոնիայում ՀՀ դեսպանության ջանքերով «Իչիգայա» լյութերական կենտրոնի համերգասրահում կայացավ Կոմիտասի 150-ամյակին նվիրված համերգըՙ հայ եւ ճապոնացի երաժիշտների մասնակցությամբ:
Յաճախ գրուած է իտալացի մեծահռչակ դերասանուհի Էլէոնորա Տուզէի (1858-1924) հայկական ծագման մասին, հիմնուածՙ Տիւզեան ամիրայական ընտանիքին հետ ենթադրեալ կապին վրայ: Անոր մահէն ետք ծնունդ առած այս պնդումը փաստուած իրողութիւն կը համարուէր 1950ական թուականներուն, երբ «հայազգի դերասանուհի Էլէոնորա Տիւզ»ը իբրեւ խորագիր կ՚երեւէր սփիւռքահայ մամուլին մէջ (1):
Հուլիսի 5-ին Իտալիայի Սան Ջիմինիանո քաղաքի «Փակ այգու թատերախումբը» Պեկորի հրապարակում ներկայացրել է «Դատապարտյալը մեղավոր չէ» ներկայացումըՙ ազատորեն ներշնչված Սողոմոն Թեհլերյանի դատավարությունից: Թատերախաղը գրել է Տուչո Գուիչարդինին , բեմադրել է ինքըՙ կնոջՙ Պատրիցիա դե Բարիի հետ միասին: Դերերը կատարել ...