Թերթերի ու ամսագրերի մշակույթը զարկ տվեց երգիծանկարչությանը: Հիմա էլ աշխարհի շատ պարբերականների առանձին էջեր հատկացված են երգիծանկարչությանը: Դիպուկ, տեղին, ենթատեքստային երգիծանկարը մի ամբողջ հոդվածի արժեք ունի: Ոչ հեռավոր անցյալում հայաստանյան պարբերականներում հաճախ կարելի էր հանդիպել երգիծանկարների. հիշենք նաեւ «Ոզնին», որն ամբողջությամբ հիմնված էր այս ժանրի վրա: Երգիծանկարիչները մեծ մասամբ ներկայանում ...
Յանդուգն նախաձեռնութիւն մը եւս ԹՄՄ Մեծագոյն Նիւ Եորքի «Մհեր Մկրտչեան» թատերախումբին համար. հիւրախաղերով բարձրանալ հայրենի բեմ ու ներկայացնել Պերճ Զէյթունցեանի «Ոտքի՛, դատարանն է գալիս» ներկայացումը, բեմադրութեամբՙ փարիզաբնակ արուեստագէտ Ժիրայր Փափազեանի: Թատերախումբին այս երկրորդ այցելութիւնն է Հայաստան. առաջինըՙ 2007ի հոկտեմբերին:
Կուբիզմի եւ իմպրեսիոնիզմի ներկայացուցիչ Սիմոն Սամսոնյանը (1915-2003) ավելի քան վեց տասնամյակ նկարել է նախ Եգիպտոսում, ապա Միացյալ Նահանգներում, ստեղծելով ինքնատիպ կտավներ, որոնք իր համեստ բնավորության հետեւանքով պատշաճ ուշադրության չեն արժանացել: Այժմ, ինչպես տեղեկանում ենք «Արմինյն Միրոր-Սփեքթեյթր» շաբաթաթերթում տպագրված Արամ Արքունի հոդվածից, նրա ժառանգները եւ հատկապես դուստրըՙ Հիլդա Սեմերճյանն ու Հիլդայի ...
Ռիվըր Ֆորեսթի (Իլինոյս, ԱՄՆ) Դոմինիկան համալսարանի արվեստի պատմության եւ տեսության ամբիոնի պրոֆեսորներից դոկտ. Քիմ Սիրվարդ Թերիոն մարտի 10-ին Նյու Յորքի «Զոհրապ» կենտրոնում բանախոսությամբ հանդես է եկել վերլուծելով մեծատաղանդ նկարիչ Արշիլ Գորկու հայկական ինքնությունը, տեղեկացնում է Ֆլորենս Ավագյանը: