RSS | FACEBOOK | NLA
ԳԼԽԱՎՈՐ | ՄՇԱԿՈՒՅԹ | ԸՆՏՐԱՆԻ | ՈՐՈՆՈՒՄ | ԱՐԽԻՎ | ԹԵՄԱ | ՀԵՂԻՆԱԿՆԵՐ
#007, 2015-02-27 > #008, 2015-03-06 > #009, 2015-03-13 > #010, 2015-03-20 > #011, 2015-03-27

ԱԶԳ ՕՐԱԹԵՐԹ - ՄՇԱԿՈՒՅԹ #9, 13-03-2015



Տեղադրվել է` 2015-03-12 22:29:16 (GMT +04:00)


Ընթերցված է` 1005, Տպվել է` 10, Ուղարկվել է էլ.փոստով` 3

«ԱՏՈՄ ԷԳՈՅԱՆԸ ԵՎ ՍՓՅՈՒՌՔԱՀԱՅՈՒԹՅՈՒՆԸ. ՑԵՂԱՍՊԱՆՈՒԹՅՈՒՆ, ԻՆՔՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ, ՏԵՂԱՇԱՐԺԵՐ, ՎԵՐԱՊՐՈՂՆԵՐ»

ՏԻԳՐԱՆ ԵԿԱՎՅԱՆ, Ֆրանսերենից ամփոփեցՙ Պ. Ք.

Մոնրեալի համալսարանի համեմատական գրականագիտության դոկտոր Նելլի Հոջիկյանը «Harmattan» հրատարակչությունում լույս տեսած իր աշխատության մեջ ընթերցողին առաջարկում է հայոց հետեղեռնյան մշակույթը քննության առնել կանադահայ նշանավոր կինոբեմադրիչ Ատոմ Էգոյանի անընդհատական փոխանցման արվեստի ուսումնասիրության միջոցով:

Հեղինակը իր գրքում սփյուռքահայության մշակութային արտադրանքի վերաբերյալ հարցադրումներ է անում դեպի Կանադա կատարված գաղթի համատեքստում: Այդ նպատակով նա վերլուծում է Ատոմ Էգոյանի չորս լիամետրաժ ֆիլմերՙ «Մերձավոր ազգականը», «Ընտանեկան ստուգատեսը», «Օրացույցը» եւ «Արարատը», որոնցում կինոբեմադրիչը բացահայտորեն, իսկ երբեմն էլ փոքր-ինչ անուղղակի կերպով սփյուռքյան ինքնությունների տարատեսակ դրսեւորումներ է նկարահանել Կանադայի բազմամշակութային միջավայրում:

Հեղինակի բնորոշմամբ, Ատոմ Էգոյանի «ընտրաքաղային, հատվածական եւ բազմամշակութային ֆիլմերը, անասկած, սփյուռքյան մտայնության լավագույն մարմնավորումն են»: Ի դեպ, սփյուռքի մշակութային իրականության այդ գերհատվածայնության արտացոլման շնորհիվ է, որ նրա կինեմատոգրաֆիական աշխատանքները պահպանում են ապշեցուցիչ ներդաշնակություն եւ հարատեւություն, նշում է Նելլի Հոջիկյանը: Արտառոց երեւույթների ուսումնասիրման միջոցով կինոբեմադրիչը նոր ժանր է գործի դնում հետտարագրային երեւույթների վրա ուշադրության բեւեռման շնորհիվ:

Գրքում խոսվում է նաեւ Հյուսիսային եւ Հարավային Ամերիկաների, Եվրոպայի, Հայաստանի, Կանադայի կերպարվեստի, կինոյի, լուսանկարչության մասին:

 
 

ԱԶԳ ՕՐԱԹԵՐԹ - ՄՇԱԿՈՒՅԹ #9, 13-03-2015

Հայկական էկեկտրոնային գրքերի և աուդիոգրքերի ամենամեծ թվային գրադարան

ԱԶԳ-Ը ԱՌԱՋԱՐԿՈՒՄ Է ԳՐԱՀՐԱՏԱՐԱԿՉԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ

ԱԶԴԱԳԻՐ